środa, 28 listopada 2012

Można wejść do Robota!


Łiii! Dziś dowiedziałam się, że można wejść do robota. Chcecie też wejść ? Pójdźcie najpierw do profesora Bookworm`a. Trzeba kliknąć na lewą stope Robota wtedy ptworzy się wejście do maszynowni! Wiem też, że są w nim dwie dźwignie : fioletowa i żółta, gdy wciśniemy dwie to robot zostanie WYŁĄCZONY! Tylko, że... Dźwignie są połączone z mini grami, więc trzeba najpierw wygrać w nich... Ale dla nas to nie problem, prawda Pandy ? O nie! Aby wejść do robota trzeba się skurczyć, ale spokojnie, powiem jak.
Musimy wejść do maszyny zmniejszającej (wskazałam strzałką). A potem... wychodzimy skurczeni:))
Potem idziemy do robota i do jego lewej stopy,a maszynownia wygląda tak :
Jestem tak mała, że mnie nie widać, dlatego zaznaczyłam się.
 To są te minigry.
Musimy w je zagrać. Ta gra na niebieskim tle to Pixel Guards!  Jest trudna... Ledwo ją przeszłyśmy z koleżanką! Druga to puzzle -jeszcze trudniejsze-, musimy ułożyć obrazek taki jak wyżej (na żółtym tle)! Jak przejdziemy te gry musimy przeciągnąć wajchy. A jeśli chodzi  o puzzle to koleżanka mi składała xD. Potem idziemy do profesora i daje nam miniaturke robota... Spokojnie! Jest nieszkodliwy ! :))
Dobrej zabawy z Robotem!!! 
Bay ...!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz